Online marketingstrategie als basis voor de samenwerking
Ben je nog niet actief bezig met online marketing? Of ben je er wel mee bezig, maar is er geen duidelijke visie en worden de gewenste resultaten niet behaald? Als je met behulp van online marketing jouw doelstellingen wilt behalen, is het goed om te beginnen met een ijzersterke marketingstrategie. Benieuwd hoe wij het zouden aanpakken om structurele groei te realiseren?
Hoe zetten wij een goede online marketingstrategie op?
Doelen zijn de start van elke strategie, want ze geven focus aan ons werk en zo weet jij waar je aan toe bent. Alleen met een duidelijke strategie en een concreet plan is structurele groei mogelijk. Zo’n concreet plan geven we vorm op basis van ons eigen groeimodel in combinatie met jouw doelen.
We geloven namelijk dat iedere organisatie een uniek verhaal en eigen ambities heeft, waardoor er in ons opzicht geen standaard oplossing bestaat.

Online marketingstrategie bij LeadLogic in drie stappen:
Input verzamelen
Jij kent jouw organisatie het best, dus wij vragen jou graag de hemd van het lijf. Van het ontstaan, tot de doelgroep, concurrenten en ambities. Ook bespreken we met elkaar de verwachtingen van de samenwerking en nemen we de planning voor de komende tijd met elkaar door.
Deskresearch
Naast jouw input duiken wij zelf nog de data in en vullen we de strategie aan met relevante data uit de branche, pluizen we de doelgroep uit en stellen we een uitgebreide concurrentieanalyse op.
Presentatie
De strategie staat! Tijd om jou mee te nemen in onze bevindingen én plannen voor de inzet van de marketing. Wij denken namelijk tijdens de strategiefase ook al na over passende marketingkanalen en bijpassende budgetten.