Val op tussen de massa met marketing automation
De strijd om de aandacht van potentiële klanten is nog nooit zo intens geweest. Overal waar we kijken worden we geprikkeld met advertenties. We zien productplaatsing in tv-shows en films, influencers promoten gesponsorde content en onze mailboxen zitten voller dan ooit met berichten aan de massa. Toch is het belangrijk om mee te doen. Maar hoe val je op tussen al deze content? Wij kunnen je helpen met marketing automation.
Waarom marketing automation?
Advertenties kunnen vervelend zijn, maar wat zou de wereld zijn zonder? Adverteren draagt nou eenmaal bij aan het bereiken van de beoogde doelgroep. Dit doe je met positieve, gerichte berichten die ervoor zorgen dat potentiële klanten omgezet worden in betalende klanten. Hoe wij denken dat je dit succesvol kunt maken? Door op te vallen. Gelukkig kunnen tools voor marketing automation je hierbij helpen.

Marketing automation bij LeadLogic in drie stappen:
Doelstellingen in kaart brengen
Voordat je als organisatie start met automatiseren is het belangrijk om duidelijke doelen te stellen wat je wilt bereiken met marketing automation. We kijken samen wat er geautomatiseerd kan worden en hoe dit binnen jouw organisatie past.
Systemen en kanalen
Wanneer we weten wat we willen bereiken is het tijd om te bepalen welke systemen en kanalen het beste bij jouw organisatie aansluiten. Zo kijken we bijvoorbeeld naar de integratiemogelijkheden met jouw CRM-software en hoe dit gekoppeld kan worden aan de huidige processen.
Workflows inrichten en optimaliseren
Alle automations worden als maatwerk ingericht op basis van jouw wensen, voorkeuren en huidige processen. Tussentijds optimaliseren wij deze om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken.
Veelgestelde vragen over marketing automation
Wat is marketing automation?
Wat zijn de voordelen van marketing automation?
Hoe werkt marketing automation?
Waarom samenwerken met LeadLogic?
Wat doen we anders dan andere marketingbureaus? We werken als aanvulling op jouw organisatie. Dat betekent bij jou op locatie samenwerken met de huidige marketingafdeling of andere afdelingen. Daarbij heb je altijd één vast aanspreekpunt en werken we een vast aantal uur per week voor jouw organisatie. Transparant, effectief en met de kennis van ons hele marketingteam. Samenwerken om structureel groei op bedrijfsniveau te veroorzaken.
- Eén vaste consultant (op locatie) als verlengstuk van de organisatie
- Structureel groei op bedrijfsniveau veroorzaken
- Achtervang van ruim dertig ervaren marketeers
